na rynku od roku 2015
Uczciwy cennik tworzenia stron internetowych oraz e-commerce w dobie Koronawirusa.

Nie obowiązuje jedna, stała cena za stworzenie sklepu czy strony internetowej. Zakres prac może być nieskończony. Serwis może być stale rozwijany, a nawet posiadać własny dział IT.

Istnieje jednak stawka minimum. W przypadku naszego studio jest to, a raczej BYŁO (podane ceny się przeterminowały, funkcjonujemy teraz w innej rzeczywistości i każdy z nas musi zaktualizować własną ofertę): dla strony internetowej kwota 3000 zł, a dla e-commerce 5000 zł.

Co się pod tym kryło:

Strony internetowe tworzymy w oparciu o technologię Wordpress, e-commerce zaś o platformę Shoplo i jej cms. Dlaczego budujemy sklepy na Shoplo, a nie gdzie indziej? Nasz pierwszy sklep zbudowaliśmy w oparciu o tę platformę, w momencie kiedy praktycznie startowała i można było ją śmiało nazwać startupem. Doskonale wiemy jak się rozwija. Z platformy skorzystało jak dotąd kilkanaście tysięcy sklepów, również te bardzo znane. Naszym zdaniem Shoplo dostarcza najlepsze rozwiązania na rynku.

Jako HIDAY jesteśmy w gronie certyfikowanych ekspertów Shoplo.

W dobie rzeczywistości, w którą zostaliśmy wepchnięci przez Koronawirusa, wychodzimy do Was z nową ofertą. Prezentujemy ją przejrzyście, jak tylko to możliwe. Podajemy przykłady sklepów przez nas wykonanych oraz ich cenę, abyście mieli świadomość jakie rozwiązanie ile kosztuje.

Najpierw przykładowa Koronawirusowa oferta wykonania e-commerce oraz co w niej się znajduje:

Wdrożenie sklepu na Shoplo oraz frontend (programowanie layoutu strony) sklepu z założeniem podstawowego drzewa strony:

  • strona główna + stopka

  • zakładka kategorii

  • zakładka produktu

  • zakładka o nas

  • zakładka kontakt

  • zakładka dokumentów (regulamin, polityka, dostawy itd.)

  • zakładka koszyk (podsumowanie przed checkoutem)

  • koszyk boczny wysuwany (po dodaniu produktu)

  • formatowanie html/css tekstów wprowadzonych na sklepie

  • dodajemy od siebie kilka animacji, przejść / zaawansowanych funkcjonalności Javascript uatrakcyjniających dynamikę i poprawiających UX strony

  • uzupełniamy favicon (ikonka wyświetlająca się w zakładce przeglądarki, standardowo jest to kółko z sygnetem logo Shoplo), uzupełniamy Metatagi og: oraz usuwamy wszelkie logotypy Shoplo ze strony.

Cena: 2000 zł netto*

* Przy założeniu, że klient uzupełnia podstawowe dane w ustawieniach w panelu administracyjnym dot. płatności, danych firmy, dostaw, ustawień regionalnych itd. oraz wprowadzeniu produktów na stronę (podstawowa konfiguracja oraz wgranie asortymentu).

Oczywiście z naszą pomocą. Rozumiemy, że Shoplo jest nowym środowiskiem, które trzeba poznać i do którego trzeba się przyzwyczaić. Służymy pomocą.

Krótko mówiąc niwelujemy wszelkie ograniczenia związane z ogólnodostępnymi szablonami Shoplo i tymi stworzonymi samemu za pomocą kreatora. Tworzymy dedykowane, nieszablonowe, w pełni responsywne (dla każdego urządzenia) rozwiązania e-commerce.

Jak obiecaliśmy podajemy przykłady sklepów oraz ich wartość w dobie cennika Koronawirusowego:

Przykłady funkcjonalności i animacji
zwiększających cenę projektu

Dodatkowo jeżeli założycie konto Shoplo za pośrednictwem naszego linku lub pozwolicie, abyśmy zrobili to za Was, dostaniecie od nas jednorazowy rabat w wysokości 100 zł netto.

Dlaczego minimalna kwota za stworzenie sklepu wynosi teraz 2000 zł netto, a przed pandemią 5000 zł netto? Odpowiadając szczerze, bez ogródek: Mówiąc zwięźle, cena zakłada dedykowane rozwiązanie, czyli strona zostanie zaprojektowana "od zera" dla klienta. Natomiast projekty widoków poszczególnych zakładek zostaną przygotowane bardzo roboczo - nie do prezentacji klientowi.

Nie oznacza to, że klient nie może ingerować w projekt. Oznacza to, że będzie oglądał sukcesywnie odsłaniane zakładki już w przeglądarce. Może przedstawiać uwagi oraz wprowadzać zmiany, ale faktycznie nie tak "inwazyjne", jak w przypadku pracy na widokach.

Oczywiście standardowy model w kolejności: klient otrzymuje widoki poszczególnych zakładek, następuje akceptacja, a następnie wdrożenie, obowiązuje nadal. Standardowy cennik tutaj
Do kosztów sklepu trzeba dodać: koszt domeny (adres sklepu internetowego - zamawiany przez klienta), opcjonalny certyfikat SSL oraz comiesięczny koszt dostępu do Shoplo. Tutaj mamy 4 dostępne pakiety cenowe. Tłumaczymy czym w głównej mierze się różnią:

Jeśli masz pytania lub jesteś zainteresowany podjęciem współpracy z nami, wyślij maila na adres: hi@hiday.pl

Oferta przygotowania podglądów widoków poszczególnych zakładek dla standardowego drzewa sklepu online

Ceny "mobile" uwzględniają jedno urządzenie. W przypadku chęci przygotowania widoków dla większej ilości urządzeń ceny należy zwielokrotnić.

Należy jednak wspomnieć, że brak przygotowania widoków dedykowanych innym urządzeniom nie oznacza, że przy kodowaniu strony inne wersje zostaną pominięte. Najczęściej wersje mobilne inne niż smartfonowe, są wypadkową wersji desktopowej oraz tej pierwszej.

Łącznie: od 2950 zł netto
Cena wykonania kompletu widoków dla przykładowego sklepu internetowego

Koszt wdrożenia sklepu: od 2000 zł netto