Jakie metody płatności są dostępne w sklepie APRON?
Oferujemy następujące formy płatności: przelew tradycyjny, przekaz bankowy za pomocą płatności online oraz płatność kartą. Wyboru formy płatności dokonuje się po kliknięciu „zamawiam” w koszyku i po wyborze sposobu dostawy. Wybierz sposób płatności, który jest dla Ciebie najwygodniejszy.W jakim czasie od złożenia zamówienia produkt zostanie doręczony?
Wysyłka produktów Apron ze standardowej oferty jest realizowana w przeciągu 3-7 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie, przy czym nie może przekroczyć 14 dni roboczych. W przypadku produktu personalizowanego (haft) start realizacji zamówienia rozpoczyna się następnego dnia roboczego po zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. Czas produkcji waha się od 5 do 9 dni roboczych. Produkt jest wysyłany nastepnego dnia roboczego po zakończeniu produkcjiJakie opcje dostawy są dostępne w sklepie Apron?
Dostępne są następujące warianty dostawy:Czy mogę zwrócić produkt marki Apron?
Tak, zgodnie z obowiązującym prawem w ciągu 14 dni mogą Państwo bez podawania przyczyny zwrócić produkt Apron. Aby tego dokonać, prosimy o pobranie TUTAJ formularza zwrotu i jego dołączenie do odsyłanego produktu.Czy mogę wymienić produkty zakupione w sklepie Apron?
Tak, aby wymienić produkt prosimy o kontakt mailowy: sklep@apronbrand.pl.W jaki sposób mogę zareklamować wadliwy produkt marki Apron?
Reklamacje należy składać na adres: Keyce Dorota Cząstka, ul. Berberysowa 2/4, 81-084 Gdynia lub adres e-mail: sklep@apronbrand.pl. Dla usprawnienia procedury reklamacyjnej, mogą Państwo wraz z reklamowanym towarem dostarczyć dowód zakupu oraz zgłoszenie reklamacyjne (formularz reklamacji znajdą Państwo TUTAJ).W jaki sposób dobrać odpowiedni rozmiar produktów marki Apron?
Szczegółowe informacje oraz tabelę rozmiarów znajdziesz TUTAJ.Jak prawidłowo pielęgnować produkty marki APRON?
Przed czyszczeniem naszych produktów, należy odpiąć paski od fartucha.